Ομορφιά & Καλή Ζωή — 03/11/2012 at 11:28

Απαραίτητες Τροφές για την Υγεία και Ομορφιά Κάθε Γυναίκας

by

Η ομορφιά, ευεξία και κατά επέκταση  η υγεία ,έχουν  άμεση  «σχέση» με το καθημερινό μας διαιτολόγιο αλλά και με τον τρόπο ζωής. Γνωρίζετε ποιες  είναι οι τροφές που  μπορούν να σας χαρίσουν ευεξία και ομορφιά  ενώ μακροπρόθεσμα να χαρείτε μια καλή ποιότητα ζωής;

Μάθετε ποιες είναι οι καλύτερες  τροφές για τις γυναίκες κάθε ηλικίας.

Μαύρη σοκολάτα: για  τον έλεγχο του άγχους και την καταπολέμηση ασθενειών. Ευρωπαίοι ερευνητές διαπίστωσαν ότι άνθρωποι που έτρωγαν 40γρ. μαύρης σοκολάτας  κάθε μέρα για δύο εβδομάδες παρήγαν λιγότερο από την ορμόνη του στρες κορτιζόλη  και ανέφεραν λιγότερο αίσθημα κούρασης.

Μήλα: για ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος. «Ένα μήλο την ημέρα το γιατρό τον κάνει πέρα» κι αυτό γιατί  τα μήλα αποτελούν πλούσια πηγή κερκετίνης, ενός αντιοξειδωτικού που προστατεύει τα εγκεφαλικά μας κύτταρα και ενισχύει την ικανότητα του σώματος να καταπολεμά τις διάφορες ασθένειες.

Μετά από ένα κάλο πλύσιμο, μπορείτε  να καταναλώνετε τα μήλα με την φλούδα καθώς εκεί συγκεντρώνεται η μεγαλύτερη ποσότητα κερκετίνης.

Μπρόκολο: για την καταπολέμηση των ρυτίδων. Ένα φλιτζάνι μπρόκολο δίνει στον οργανισμό  το 100% της βιταμίνης C που χρειάζεται , απαραίτητη  βιταμίνη για τη σύνθεση του κολλαγόνου, το οποίο χαρίζει ελαστικότητα στο δέρμα.

Είναι επίσης πλούσιο σε β-καροτίνη, η οποία και μετατρέπεται στο σώμα σε βιταμίνη Α. Η β-καροτίνη αποτελεί ένα ισχυρό αντιοξειδωτικό που αποτρέπει την καταστροφική δράση των ελευθέρων ριζών, προστατεύοντας έτσι τα κύτταρα και την ακεραιότητά τους Η βιταμίνη της ομορφιάς, βοηθάει στην αντικατάσταση των παλιών κυττάρων με  νέα κύτταρα .

Ζυμαρικά ολικής άλεσης: για ενέργεια. Τα ζυμαρικά ολικής άλεσης είναι πλούσια σε βιταμίνες του συμπλέγματος Β, που βοηθούν το σώμα σας να μετατρέψει την τροφή σε ενέργεια.

Και σε αντίθεση με τα κλασσικά  προϊόντα σιτηρών που δεν έχουν φυτικές ίνες, τα δημητριακά ολικής άλεσης είναι πιο χορταστικά από τα ραφιναρισμένα ισοδύναμα τους. Έτσι, θα αισθάνεστε ικανοποιημένοι με λιγότερες θερμίδες.

Απαραίτητες Τροφές  για την Υγεία και Ομορφιά Κάθε ΓυναίκαςΦακές: για σίδηρο. Οι φακές  χτίζουν τα αποθέματα  που χρειάζεται  ο οργανισμός  σας σε σίδηρο. Ένα φλιτζάνι φακές σας παρέχει περίπου το 30% των καθημερινών σας αναγκών σε σίδηρο. Περίπου το 12% των νεαρών γυναικών έχουν χαμηλά αποθέματα σιδήρου – σε ακραίες περιπτώσεις  αυτό οδηγεί σε αναιμία.
Μια μελέτη διαπίστωσε ότι ακόμη και γυναίκες που είχαν ανεπάρκεια σιδήρου-όχι αναιμία- είχαν χαμηλότερες επιδόσεις σε τεστ δεξιοτήτων από τα άτομα με φυσιολογικά επίπεδα. Οι φακές αποτελούν μία πολύ καλή πηγή σιδήρου, που είναι όμως μη αιμικός και λιγότερο  απορροφήσιμος.

Την απορρόφηση του μη αιμικού σιδήρου αυξάνει η βιταμίνη C και οι ζωικές πρωτεΐνες που περιέχονται στο κόκκινο κρέας, τα πουλερικά και το ψάρι. Για να αυξήσετε λοιπόν κατά πολύ την απορρόφηση του σιδήρου από τις φακές, συμπεριλάβετε στο γεύμα σας, λίγη ζωική πρωτεΐνη (πχ. ψάρι, πουλερικά, κόκκινο κρέας) καθώς και τροφές που αποτελούν πλούσιες πηγές της βιταμίνης C, όπως τα πορτοκάλια, το μπρόκολο, τα ακτινίδια, τις πράσινες πιπεριές, το γκρέιπφρουτ, τα λεμόνια και τις φράουλες.

Σαρδέλες: για την καταπολέμηση καρδιοπαθειών. Τα μικρά αυτά ψάρια είναι καλή  πηγή  ωμέγα-3 λιπαρών οξέων, τα οποία μειώνουν φλεγμονές που μπορεί να οδηγήσουν σε φράξιμο των αρτηριών.

Μπορούν επίσης να αποτρέψουν τη δημιουργία θρόμβων του αίματος που με τη σειρά τους μπορεί να προκαλέσουν καρδιακές προσβολές και εγκεφαλικά επεισόδια. 90γρ. σαρδέλες έχουν περίπου 1,3 γραμμάρια ωμέγα-3 λιπαρά οξέα ενώ  ο οργανισμός  χρειάζεται  περίπου 1 γραμμάριο την ημέρα.

Πατάτες: για υγιεινούς υδατάνθρακες. Οι πατάτες περιέχουν μια ένωση κατά της αποθήκευσης λίπους που ονομάζεται ανθεκτικό άμυλο και το οποίο μπορεί να βοηθήσει στη διατήρηση του βάρους σας υπό έλεγχο.

Μια μέτρια πατάτα με τη φλούδα έχει μόνο 100 θερμίδες.  Βοηθούν επίσης στην καταπολέμηση ασθενειών της καρδιάς, διατηρώντας χαμηλή την αρτηριακή πίεση.

Παρμεζάνα: για γερά κόκαλα. Η επαρκής πρόσληψη ασβεστίου είναι απαραίτητη για την πρόληψη της οστεοπόρωσης ,ειδικά στη δεκαετία των 20.
Καταναλώστε  γάλα και γιαούρτι σε καθημερινή βάση. Για τυρί  προτιμήστε την παρμεζάνα και εντάξτε την στην διατροφή σας.
Περιέχει 340mg ασβεστίου ανά 30γρ – σε σύγκριση με τα 200mg που έχει το  τυρί cheddar  ή το ελβετικό τυρί – και  θα σας βοηθήσει να φτάσετε πιο κοντά στον στόχο των 1.000mg ασβεστίου που απαιτούνται καθημερινά.

Αβοκάντο: για επίπεδη κοιλιά. Τα αβοκάντο είναι πλούσια σε μονοακόρεστα λιπαρά, τα οποία έχουν αποδειχθεί ότι βοηθούν στη μείωση του βάρους, συμπεριλαμβάνοντας και την περιφέρεια μέσης.

Σε μία μελέτη, όσοι κατανάλωσαν τα περισσότερα μονοακόρεστα λιπαρά σε αντιστοιχία περίπου 23 % των ημερήσιων θερμίδων τους, είχαν περίπου 5 κιλά λιγότερο λίπος στην κοιλιακή χώρα  από όσους ακολούθησαν δίαιτα υψηλή σε υδατάνθρακες και χαμηλή σε λιπαρά. Απίστευτο;

Leave a Comment