Ομορφιά & Καλή Ζωή — 17/12/2012 at 18:57

Stay Fit This Christmas

by

Aν δεν τήρησες την υπόσχεσή σου να ξεκινήσεις γυμναστική τον Σεπτέμβριο, αν ακόμα δεν έχεις φτάσει στο πολυπόθητο αποτέλεσμα, τότε δεν έχεις άλλη επιλογή από το να ακολουθήσεις το παρακάτω πρόγραμμα γυμναστικής. Μην σε πιάνει πανικός. Μπορεί να έμειναν μόνο δύο εβδομάδες, όμως αν είσαι συνεπής μπορείς και εσύ να καταφέρεις να μπεις στο πολυπόθητο φόρεμα του ρεβεγιόν.

Ακολούθησε το πρόγραμμα Stay Fit This Christmas by Foniti Bitrou και δες πόντους να εξαφανίζονται «δια μαγεία» από την περιφέρεια και την κοιλιά. Ένα σετ ασκήσεων δύο εβδομάδων για να μπορέσεις να πετύχεις το στόχο σου.

Κάψε λίπος, χάσε πόντους και αύξησε το μεταβολισμό σου μέχρι την Πρωτοχρονιά ακολουθώντας τις παρακάτω ασκήσεις. Μην ξεχνάς άλλωστε πως ένας γυμνασμένος και ενεργός μυς, θα σε βοηθήσει να ανταπεξέλθεις και με τους πειρασμούς των γιορτών.  Θα καταφέρει να μεταβολίσει και να κάψει πιο πολλές θερμίδες από τα γλυκά, τα φαγητά και τα ποτά που θα καταναλώσεις (θέλοντας και μη) μέσα στις γιορτές.

Και φυσικά, φρόντισε να μην απέχεις εντελώς από την άσκηση όλο αυτό το διάσημα.

Πώς θα κάνεις τις ασκήσεις:

  • Μην ξεχάσεις το ζέσταμα πριν και μετά από τις ασκήσεις
  • Κάνε όλο το πρόγραμμα 4  φορές την εβδομάδα
  • Οι ασκήσεις δεν έχουν συγκεκριμένες επαναλήψεις. Εκείνο που πρέπει να κάνεις είναι να βάλεις το χρονόμετρο δίπλα σου και να χρονομετράς το χρόνο που εκτελείς κάθε άσκηση
  • Διάλεξε 10 ασκήσεις για όσα δευτερόλεπτα αντέχεις και κάνε διάλλειμα το διπλό χρόνο από το χρόνο που χρειάστηκες για την συγκεκριμένη άσκηση.(για παράδειγμα έκανες 45» μία άσκηση θα ξεκουραστείς 1’30».)
  • Την πρώτη εβδομάδα θα εκτελέσεις 10 ασκήσεις μια φορά,ενώ την δεύτερη εβδομάδα δύο φορές (δηλαδή 2Χ10 ασκήσεις).
  • Αν δεις ότι κουράζεσαι ήδη από τον πρώτο κύκλο δε θα επαναλάβεις δεύτερο(εξαρτάται από το επίπεδο σου,αρχάριο ή προχωρημένο).
  • Πίνε πολύ νερό!!!

Καλή επιτυχία!
Φωτεινή Μπήτρου – Kouros Gym

 

Stay Fit This Christmas

Leave a Comment