Ομορφιά & Καλή Ζωή — 05/01/2013 at 11:51

Αποτοξίνωση μετά τις Γιορτές

by

Αποτοξίνωση μετά τις ΓιορτέςΕίμαστε μετά τις γιορτές και τον οργανισμό μας τον έχουμε επιβαρύνει με διάφορα επιβλαβή στοιχεία λόγω της μη ισορροπημένης  διατροφής  που κάναμε λίγο- πολύ όλοι την εορταστική  περίοδο.

O ανθρώπινος οργανισμός είναι έτσι φτιαγμένος ώστε διαθέτει την ικανότητα να διώχνει από μόνος του τις τοξίνες από το σώμα μας, καθώς είναι εφοδιασμένος με τα κατάλληλα όργανα. Το δέρμα, μας προστατεύει από τις εξωτερικές επιθέσεις καθώς είναι και το μεγαλύτερο όργανο του ανθρώπινου σώματος ενώ το ήπαρ καθαρίζει το αίμα και τα νεφρά εξουδετερώνουν τις τοξίνες. Σε ιδανικές συνθήκες, αν ζούσαμε με τους παλιούς χαλαρούς  ρυθμούς, δεν θα είχαμε καμία ανάγκη αποτοξίνωσης .

Επειδή όμως ο σημερινός τρόπος ζωής ξεχειλίζει από αυξημένο στρες, κακή διατροφή, λήψη φαρμάκων και ειδικά τώρα μετά τις γιορτές από αρκετή  ζάχαρη και αλκοόλ είναι απαραίτητη η αποτοξίνωση.

Χρησιμοποιώντας φυσικούς τρόπους αποτοξίνωσης μπορούμε να επαναφέρουμε την ισορροπία στο σώμα μας, να διώξουμε την κούραση που επιφέρουν οι τοξίνες στον οργανισμό και να απαλλαγούμε από κάποια περιττά κιλά. Επιπλέον, μια διατροφή  αποτοξίνωσης θα προσφέρει και μερικά ακόμα οφέλη: μεγαλύτερη ανθεκτικότητα στα κρυολογήματα και στις ασθένειες, καλύτερη διάθεση, πιο λαμπερή επιδερμίδα, γερά νύχια και μαλλιά, καλύτερη πέψη και φυσικά περισσότερη ενέργεια.

Ποιες όμως τροφές θα μας βοηθήσουν στην αποβολή των τοξινών ;

Τροφές πλούσιες σε λιπαρά οξέα Ω3 και το σύμπλεγμα των βιταμινών Β (1,2,6,12) θα βοηθήσουν στην αποβολή των τοξινών καθώς   μαγνήσιο και σελήνιο. Το ελαιόλαδο, τα δημητριακά ολικής άλεσης, τα λιπαρά ψάρια, οι ξηροί καρποί, τα φρούτα και τα λαχανικά θα πρέπει οπωσδήποτε να περιλαμβάνονται στο καθημερινό μενού σας.

Διάφορα αφεψήματα, όπως η λουίζα και  το δεντρολίβανο  θα τονώσουν το συκώτι σας και καθώς έχουν διουρητικές ιδιότητες, θα βοηθήσουν στην υποβολή των υγρών  που έχουν κατακρατηθεί .

Μπορείτε  να μειώσετε την κατανάλωση αλατιού, καθώς και πρωτεϊνών  όπως τα αβγά, το κρέας, τα ψάρια και τα γαλακτοκομικά και  να τα αντικαταστήσετε με κοτόπουλο και φυτικές πρωτεΐνες, όπως η σόγια, τα δημητριακά και τα όσπρια.

Ενδείκνυται  και η  χρήση  σάουνας  φυσικά  με τις απαραίτητες  προϋποθέσεις!!

Leave a Comment