Ομορφιά & Καλή Ζωή — 04/02/2013 at 11:04

Κάνε το Τεστ Ευλυγισίας, Ισορροπίας και Μυϊκής Ενδυνάμωσης

by

Κάνε Ένα Τεστ Ευλυγισίας, Ισορροπίας και Μυϊκής ΕνδυνάμωσηςΚάνε Ένα Τεστ Ευλυγισίας, Ισορροπίας και Μυϊκής Ενδυνάμωσης για σένα.

Μην κινείσαι… θα χαλάσεις τη γυμναστική σου! Ναι είναι φορές που αν μείνεις ακίνητος γυμνάζεσαι πιο αποτελεσματικά.  5 ασκήσεις για εσένα, που θα σου προσφέρουν τονωμένη κοιλιά, χέρια και πόδια. Εσύ αντίγραψε την πόζα και μείνε σε αυτή μερικά δευτερόλεπτα. Αυτό αρκεί..

5 ΑΣΚΗΣΕΙΣ YOGA ΓΙΑ ΣΕΝΑ

Αρχάριο επίπεδο (level 1) 15»(2 βαθιές αναπνοές κάθε μέρα) σε κάθε άσκηση.
Μέτριο επίπεδο (level 2) 30»(4 βαθιές αναπνοές κάθε μέρα) σε κάθε άσκηση.
Προχωρημένο επίπεδο(level 3) 45»(5 βαθιές αναπνοές κάθε μέρα) σε κάθε άσκηση.

 

Κάνε Ένα Τεστ Ευλυγισίας, Ισορροπίας και Μυϊκής Ενδυνάμωσης

Φωτεινή Μπήτρου – KOYROS GYM

Leave a Comment