Ομορφιά & Καλή Ζωή — 01/06/2012 at 08:35

Αντηλιακές Τροφές; Κι Όμως Υπάρχουν

by

Αντηλιακές Τροφές; κι Όμως Υπάρχουν !!!!!!Καλώς ήρθες καλοκαίρι!!!.Εμείς, το υποδεχόμαστε  έχοντας ήδη προμηθευτεί αντηλιακά ,κατάλληλα για τον δικό μας φωτότυπο, αναγράφοντας ότι προστατεύουν από την υπεριώδη ακτινοβολία UVA και UVB και κατά προτίμηση με μεγάλο δείκτη προστασίας. Επιλεγούμε αντηλιακά που να περιέχουν ενυδατικές ουσίες,  οι όποιες με την σειρά τους προστατεύουν το δέρμα από την αφυδάτωση. Επίσης, να περιέχουν βιταμίνη  Ε για προστασία από τις ελεύθερες ρίζες που προκαλούν  πρόωρη γήρανση και φυσικά χωρίς άρωμα και parabens για την αποφυγή αλλεργικών αντιδράσεων.

Όμως αντηλιακή προστασία δεν μας παρέχουν μόνο τα αντηλιακά, αλλά και η διατροφή. Σύμφωνα με πρόσφατες μελέτες, η κατάλληλη διατροφή μπορεί να συμβάλλει  στην προστασία των κυττάρων του δέρματος από την ηλιακή ακτινοβολία, ειδικά τις μέρες του καλοκαιριού  που η έκθεσή  μας στον ήλιο πολλές φορές είναι αλόγιστη. Αντιοξειδωτικές ουσίες, αντιοξειδωτικές βιταμίνες, πολυακόρεστα λιπαρά οξέα και άφθονα υγρά είναι αυτά που θα  θωρακίσουν  το δέρμα  μας από τις βλαβερές συνέπειες της ηλιακής ακτινοβολίας.

 Οι  αντιοξειδωτικές ουσίες

Η ενίσχυση της διατροφής μας με αντιοξειδωτικές ουσίες και βιταμίνες προστατεύει το δέρμα μας από τις βλάβες που του προκαλεί η υπεριώδης ακτινοβολία. Οι βιταμίνες με Αντηλιακές Τροφές; κι Όμως Υπάρχουν !!!!!!αντιοξειδωτική δράση (Α, C, E) μαζί με κάποιες αντιοξειδωτικές ουσίες, όπως τα καροτενοειδή και τα φλαβονοειδή, προστατεύουν το δέρμα από τις μεταβολές που του προκαλεί η έκθεσή του στον ήλιο. Ο συνδυασμός  αυτών  των συστατικών είναι  απαραίτητος  γιατί έτσι παρέχουν καλύτερη προστασία και το ένα ενισχύει τη δράση του άλλου. Οι  ουσίες αυτές δεσμεύουν τις ελεύθερες ρίζες και τις  εξουδετερώνουν.

Σε ποια τρόφιμα τις βρίσκουμε:
• Στα ζωικά προϊόντα , κυρίως στα αυγά, στα γαλακτοκομικά και στο συκώτι.
• Στα φρούτα ,  κυρίως στα εσπεριδοειδή, στα σταφύλια, στις φράουλες, στα ακτινίδια και στα μούρα.
• Στα πράσινα φυλλώδη λαχανικά ,  κυρίως στο μαρούλι, στο σπανάκι, στο μπρόκολο, στα καρότα, στην πορτοκαλί κολοκύθα, στην πορτοκαλί πιπεριά, στα κρεμμύδια, στο μοβ λάχανο και στις ντομάτες.
• Στα λίπη,  κυρίως στο ελαιόλαδο, στο σησαμέλαιο  και στο ταχίνι.
• Στους ξηρούς καρπούς,  κυρίως στα καρύδια και στα αμύγδαλα.
• Στο κόκκινο κρασί και στην μπίρα.
• Στο πράσινο τσάι
και στη μαύρη σοκολάτα.
Τα πολυακόρεστα λιπαρά οξέα
Μια ακόμη  κατηγορία θρεπτικών συστατικών με φωτοπροστατευτική δράση είναι τα πολυακόρεστα λιπαρά οξέα. Τα λιπαρά αυτά παίζουν σημαντικό ρόλο, καθώς ρυθμίζουν τη συνεργασία των κυττάρων, τη λειτουργικότητα των κυτταρικών μεμβρανών και τη βιοσύνθεση των λιπιδίων της κεράτινης στιβάδας του δέρματος.

Σε ποια τρόφιμα τις βρίσκουμε:
• Στα λιπαρά ψάρια , κυρίως στο σολομό, στο σκουμπρί, στον κολιό και στην τσιπούρα.
• Στα άγρια χόρτα.
• Στους ξηρούς καρπούς , κυρίως στα αμύγδαλα, στα φιστίκια και στα καρύδια.

Αντηλιακές Τροφές; κι Όμως Υπάρχουν !!!!!!  Ναι , στα ολόκληρα φρούτα!!!

Το καλοκαίρι , η αυξημένη εφίδρωση έχει ως αποτέλεσμα την απώλεια νερού, με ενδεχόμενη την  διαταραχή της ισορροπίας των υγρών του δέρματος και των στιβάδων που βρίσκονται κάτω από το δέρμα. Είναι απαραίτητο λοιπόν το καλοκαίρι να καταναλώνουμε άφθονα υγρά, όπως  νερό, χυμούς φρούτων και λαχανικών. Ιδιαίτερα σημαντική είναι επίσης η κατανάλωση ολόκληρων φρέσκων φρούτων και λαχανικών, διότι  περιέχουν σημαντικές ποσότητες νερού, αλλά και απαραίτητα μεταλλικά άλατα και ιχνοστοιχεία, που βοηθούν να αναπληρώσουμε τις όποιες απώλειες υπάρχουν στον οργανισμό μας.

Αν  ακολουθήσουμε τα παραπάνω ,σίγουρα δεν θα διατρέχουμε κίνδυνο όταν εκτεθούμε στον καλοκαιρινό ήλιο!!!!!!!

Leave a Comment