Ειδήσεις — 19/07/2011 at 08:07

Σεμνός και Ελπιδοφόρος Απολογισμός για το Beach Volley

by



Σεμνός και Ελπιδοφόρος Απολογισμός για το Beach VolleyΌταν κάτι έχει πάει καλά, εύκολα ξεπερνά τις αδυναμίες και τα λάθη που ενέκυψαν , αφού όταν αυτά ειπωθούν, γίνεται με τρόπο συνεισφοράς χωρίς αντιπαραθέσεις. Αυτό ήταν το κλίμα κατά την παρουσίαση του απολογισμού για το beach Volley.

Στόχος ήταν και είναι η αύξηση του αθλητικού τουρισμού είπε ο κ. Φίλιππος Τζίτζης και συνέχισε λέγοντας πως οι ίδιοι οι παίκτες με δηλώσεις τους μετά τη λήξη του τουρνουά, είπαν στις εφημερίδες πως στην Αίγινα ήταν καλύτερα και από το Σχοινιά και από το Ρέθυμνο.  Αυτή η επιτυχία συνέχισε, μας υποχρεώνει σε κινήσεις δημιουργίας μόνιμου γηπέδου beach volley, με χρήση για τους κατοίκους του νησιού, αλλά και προσέλκυση αθλητών όλο το χρόνο. Τονίζοντας μια από τις παραλείψεις της διοργάνωσης, είπε πως θα δοθούν σε  όλους αναμνηστικά συμμετοχής. Οι αναφορές του κ. Τζίτζη σε φαινόμενα σαμποτάζ (γυαλιά στην άμμο) ήταν μόνο για τα παραλειπόμενα της διοργάνωσης.

Ο κ. Τάκης Βάρτζελης είπε, πως υπήρχαν τρεις στόχοι: η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, η ανάπτυξη του Volley στο νησί και η ανάσταση όπως χαρακτηριστικά είπε, μέσα από τη διαφήμιση του νησιού προκειμένου να ξεχαστεί το περσινό καλοκαίρι. Αυτές οι ανάγκες μας υποχρέωσαν να ξεκινήσουμε την επιμήκυνση από νωρίς. Η Αίγινα έπαιζε στην τηλεόραση, σε περιοδικά, ραδιόφωνο και εφημερίδες για δύο μήνες. Υπήρχε ρίσκο γιατί δεν είχαμε την εμπειρία, όμως παρά τα προβλήματα που παρουσιάστηκαν όλα πήγαν καλά.

Ο κ. Στάθης Νικολούζος, όπως και οι παραπάνω, ευχαρίστησε άπαντες είτε για τη βοήθεια είτε για τη συμμετοχή. Στη συνέχεια έχοντας μαζέψει όλο το υλικό που είχε να κάνει με αναφορές στην Αίγινα και τη διοργάνωση, παρουσίασε αυτά λεπτομερώς σε πλήρη γκάμα, από τηλεόραση μέχρι τον ηλεκτρονικό τύπο. Για τις χορηγίες είπε πως υπήρξαν χορηγοί που έδωσαν χρήματα και χορηγοί σε είδος και υπηρεσίες. Τα έσοδα από χορηγίες ήταν 22.000€ και τα έξοδα 21.956€.

Ο κ. Πέτρος Πετρίτης στη συνέχεια του απολογισμού, έκανε τη σύνδεση των τριών καλοκαιρινών στόχων, συνδέοντας και τη διαφημιστική στρατηγική που χαράσσεται. Beach Volley, Πολιτιστικό Καλοκαίρι, Φεστιβάλ Φιστικιού, τρεις σταθμοί που γεμίζουν το καλοκαίρι , τονίζοντας πως η τάση που υπάρχει στον τουρισμό είναι η βιωματική, δηλαδή, όπως χαρακτηριστικά είπε, ο επισκέπτης δεν θέλει μόνο την ξαπλώστρα θέλει και να ζήσει τον τόπο που βρίσκεται.

Στη συνέχεια υπήρξαν τοποθετήσεις από τον λιγοστό κόσμο που βρέθηκε στην αίθουσα του Πνευματικού Κέντρου Κυψέλης, όπου τονίστηκαν οι αδυναμίες της διοργάνωσης, πάντα σε καλό κλίμα. Μίλησαν για την παράλειψη των αναμνηστικών που δεν δόθηκαν, την έλλειψη γιατρού και ασθενοφόρου ιδίως για το Aegina cup, όπου οι παίκτες ήταν ερασιτέχνες, για την επιλογή του χώρου, για την απουσία οποιασδήποτε εκδήλωσης ή αναφοράς στο μήνυμα της διοργάνωσης, που ήταν ενάντια στην κακοποίηση των γυναικών.

Γι αυτό δε το τελευταίο, ποτέ δεν είναι αργά.

Leave a Comment