Επικαιρότητα — 02/04/2012 at 01:42

Η Αίγινα Πρωτοπόρος στον Σχεδιασμό Τουριστικής Προβολής

by

Η Αίγινα Πρωτοπόρος στον Σχεδιασμό Τουριστικής ΠροβολήςΈνα από τα συμπεράσματα που βγήκαν από την 1η Διημερίδα Τουρισμού που διεξήχθη στον Πόρο με την συμμετοχή όλων των νησιών του Αργοσαρωνικού, ήταν ότι η Αίγινα όσον αφορά στην τουριστική προβολή της, βρίσκεται ένα βήμα πιο μπροστά από τα άλλα νησιά του Αργοσαρωνικού. Ενώ οι άλλοι Δήμοι της Αντιπεριφέρειας Νήσων συζητούν για διεκδίκηση μέρους των 7 εκατομμυρίων ευρώ που θα διαθέσει η περιφέρεια Αττικής για την δημιουργία τουριστικής ταυτότητας, η Αίγινα την έχει δημιουργήσει ήδη. Με λίγα λόγια η τουριστική επιτροπή του Δήμου Αίγινας με την δημιουργία μιας σειράς προωθητικών προϊόντων, όπως το νέο τουριστικό λογότυπο, τη νέα τουριστική ιστοσελίδα , το νέο οπτικοακουστικό και έντυπο υλικό, έχει προετοιμάσει το έδαφος έτσι ώστε να προβληθεί σωστά ο τόπος μας με πρωτογενές υλικό και σύγχρονα μέσα, όπου και οπότε αυτό χρειαστεί. Ο πρόεδρος της τουριστικής επιτροπής Δήμου Αίγινας κ. Πέτρος Πετρίτης ανέλυσε με μία δυναμική παρουσίαση στους συνέδρους της διημερίδας τους τρόπους προβολής που επιλέχθηκαν και υλοποιήθηκαν για την προώθηση της Αίγινας ως τουριστικό προορισμό. Αναλυτικά, μίλησε για μία σειρά προωθητικών εργαλείων που τώρα πια το νησί μας έχει στην διάθεσή του για να προβάλει σωστά και με σύγχρονα μέσα τον τόπο μας. Εργαλεία πάγια, που κάθε τόπος θα πρέπει να έχει στο επικοινωνιακό του οπλοστάσιο. Να σημειωθεί ότι αντίστοιχες επιλογές με αυτές της τουριστικής επιτροπής Δήμου Αίγινας έχουν γίνει και από την περιφέρεια για την προβολή της Αττικής. Δηλαδή και η περιφέρεια θα επιλέξει αντίστοιχο rebranding και μέσα προβολής με αυτά της Αίγινας σε μεγάλο ποσοστό για να ενισχύσει την τουριστική θέση της Αττικής και των νησιών της.

Η Αίγινα Πρωτοπόρος στον Σχεδιασμό Τουριστικής Προβολής

 

2 Σχόλια

  1. Μήπως REGARBAGING

Leave a Comment