Featured, On Air — 21/07/2011 at 08:01

Κατάσταση Εκτάκτου Ανάγκης με το Νερό

by

Κατάσταση Εκτάκτου Ανάγκης με το ΝερόΣυγνώμη από τους πολίτες, ζήτησε χθες ο Δήμαρχος κ. Σακκιώτης για την έλλειψη νερού. Το πρόβλημα σύμφωνα με τον κ. Δήμαρχο ενέκυψε, επειδή οι υδρομεταφορείς δεν εφαρμόζουν τη σύμβαση που έχουν υπογράψει και δεν φέρνουν στο νησί τις απαιτούμενες ποσότητες νερού που χρειαζόμαστε. Έτσι το διάβημα για βοήθεια από το πολεμικό ναυτικό φαντάζει ως η μοναδική λύση.

Βέβαια στο τελευταίο Δημοτικό Συμβούλιο, καθώς και στον απολογισμό ο κ. Δήμαρχος μόλις έξι ημέρες πριν, με χαρά ανακοίνωνε το κονδύλι των 200.000€, που προορίζονταν για να πληρωθούν οι υδρομεταφορείς και έδινε την είδηση, πως θα μπει και νέο καράβι μεγαλύτερης χωρητικότητας που θα κάλυπτε τις ανάγκες του νησιού επαρκώς.  Επίσης στηλίτευε τον τύπο, τοπικό και μη για υπερβολικές αναφορές στο νερό και τη δημιουργία άσχημου κλίματος για το νησί.

Το aegina news σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχε χθες το βράδυ με τον κ. Ηλιακίδη, έναν από τους δύο υδρομεταφοερείς και συγκεκριμένα αυτόν που έχει υπογράψει σύμβαση, γιατί ο άλλος δεν έχει, πληροφορηθήκαμε πως δεν είχε καμία ενημέρωση για αυτή την εξέλιξη και πως η συνεννόηση που είχε με τον κ. Δήμαρχο ήταν πως εάν πληρωνόταν με ρυθμό 20.000€ την εβδομάδα προκειμένου να αρχίσουν να εξοφλούνται τα 250.000€ που του χρωστά ο Δήμος, την επόμενη ημέρα θα έβαζε και το καινούριο καράβι, όμως κάτι τέτοιο δεν έγινε.  Ο ίδιος μας δήλωσε πως η υδροφόρα θα έρθει σήμερα κανονικά και θα περιμένει να δει αν θα πληρωθεί την Παρασκευή. Κουράστηκα μας είπε χαρακτηριστικά, να τρέχω στους υπουργούς και να παρακαλάω να βγάλουν λεφτά για την Αίγινα προκειμένου να πληρωθώ. Το πρόβλημα όμως δημιουργείται με την υδροφόρα του κ. Λεβεντάκη που πηγαίνει και στο Αγκίστρι νερό, με αποτέλεσμα να παίρνουμε 1000 κυβικά λιγότερο. Τονίζουμε όμως πάραυτα, πως ο κ. Λεβεντάκης δεν έχει υπογράψει σύμβαση με το Δήμο.

Ακόμα όμως κι αν το Πολεμικό Ναυτικό μας στείλει τις υδροφόρες, πρόβλημα προκύπτει σε δύο φάσεις. Η πρώτη έχει να κάνει με το που θα φορτώσουν νερό, αφού στην Ελευσίνα η ράμπα που υπάρχει εξυπηρετεί ένα πλοίο τη φορά και συνήθως είναι κατειλημμένη με τις υδροφόρες  ή του κ. Λεβεντάκη ή του κ. Ηλιακίδη. Η δεύτερη φάση έχει να κάνει με τον χρόνο φόρτωσης αλλά και διοχέτευσης του νερού από τις υδροφόρες του ναυτικού στο δίκτυο, αφού ο απαιτούμενος χρόνος είναι πολλαπλάσιος.

Σε κάθε περίπτωση η υπόθεση του νερού, αλλά και ότι έχει να κάνει με τις υποδομές του νησιού, δεν μπορεί να γίνεται πεδίο επίδειξης ικανοτήτων του εκάστοτε Δημάρχου, αλλά να διαχειρίζεται και να χαράσσεται ενιαία πολιτική από όλους έτσι ώστε να υπάρχει συνέχεια χωρίς επανεκκινήσεις.

Το πρόβλημα που ξαναπροέκυψε με το νερό, έρχεται να μας θυμίσει την ομηρία που υφιστάμεθα, όταν το ταμείο είναι μείον. Την αναφορά την κάνουμε, γιατί κι άλλες εταιρείες  κάνουν την εμφάνισή τους σε άλλους βασικούς τομείς της καθημερινότητας μας, όπως ο τομέας των απορριμμάτων και γι αυτό η ανάγκη εξεύρεσης λύσεων, βρίσκεται στην καινοτομία και όχι στην πεπατημένη.

Leave a Comment