Featured, On Air — 25/08/2011 at 15:30

Διαχωρισμοί Ρατσιστικής Νοοτροπίας

by

Διαχωρισμοί Ρατσιστικής ΝοοτροπίαςΚάθε φορά που το νησί προσπαθεί να εξωτερικεύσει το χαρακτήρα του, που προσπαθεί να αναδείξει τα όποια σημαίνοντα και τέλος πάντων μπαίνει το ζήτημα της προβολής του ή όταν βρίσκεται σε προεκλογική περίοδο, ευθύς αμέσως εμφανίζονται οι πολικές αρκούδες. Αυτές οι αρκούδες ως γνωστών επειδή κοιμούνται πολύ, εκ των  πραγμάτων χάνουν αρκετά επεισόδια και έτσι όταν ξυπνάνε, νομίζουν πως δεν πέρασε ούτε μια μέρα από τότε που ο γλυκός ύπνος, τους οδήγησε στα μονοπάτια του Μορφέα.

Όταν λοιπόν ξυπνούν, επειδή το λίπος που έχασαν κατά την περίοδο του ύπνου είναι πολύ, αρχίζουν αμέσως τη μάσα και επειδή πεινούν, επίσης πολύ, θέλουν όλο το λιβάδι για πάρτη τους.  Θεωρούν δε, πως δικαιωματικά τους ανήκει αφού στο ίδιο λιβάδι κυνηγούσαν και οι πρόγονοι τους.

Το ποιός λοιπόν είναι το αφεντικό του λιβαδιού, μπαίνει ως σημαντικός παράγων κατά τη διάρκεια του κυνηγιού και οι τρόποι που σκαρφίζονται για να επιβληθούν στα υπόλοιπα ζώα, δεν έχει κανένα στοιχείο έκπληξης. Η συνταγή παλιά και δοκιμασμένη. Δεν είναι άλλη, από τη βαριά «λαδιά»  της κατσαρόλας, δηλαδή της σπέκουλας και του ψευτοτσαμπουκά. Ενίοτε τραβούν γραμμές, με σκοπό την περίφραξη των  βοσκότοπων.

Αλλά ας αφήσουμε τα βουκολικά και ας πάμε στα πραγματικά παιχνίδια εξουσίας. Παρομοιώσεις και μεταφορές, είναι μόνο για την ανάγκη του πρόλογου.

Αφορμή για τούτο το άρθρο, είναι το ξεκατίνιασμα των ανώνυμων bloggers και όχι μόνο, σχετικά με το fistiki fest και γενικά με τα πολιτιστικά δρώμενα του νησιού. Κυρίαρχο στοιχείο της «κριτικής» (ο θεός να την κάνει), είναι η παρεμβατικότητα του ελεεινού ξενοκαρφίτη.  Αυτό το είδος, ο ξενοκαρφίτης, είναι καλός μόνο ως θήραμα, του επιτρέπεται να επενδύει τα χρήματά του στο νησί, του επιτρέπεται να ξοδεύει, αλλά του απαγορεύεται (στην υπερβολή του βέβαια) να αφήσει το ίχνος του, να πει τις ιδέες του, τις απόψεις του. Του επιτρέπεται να μοχθεί και να δουλεύει για το νησί, όμως αν έχει αντιρρήσεις ή διαφορετικές απόψεις η ΚΟΥ ΚΛΟΥΞ ΚΛΑΝ επεμβαίνει και προσπαθεί να κάψει κάθε διαφορετικότητα.  Η δράση της συγκεκριμένης νοοτροπίας ανθρώπων, δεν σταματά στους ξενοκαρφίτες, πλατειάζει και συμπεριλαμβάνει ακόμη και τους γηγενείς, όσους από αυτούς προσπαθούν να αρθρώσουν κάτι διαφορετικό και νέο. Η επίθεση δε, συμπεριλαμβάνει όλα τα όπλα, σε προσωπικό, επαγγελματικό και κοινωνικό επίπεδο.

Οι εποχές που το πατρώνυμο ήταν πασαπόρτι, για την ανάδειξη κάποιου σε θέση διαχειριστή και κουμανταδόρου της εξουσίας, περνούν ανεπίστρεπτα και αυτό συμβαίνει διότι οι απαιτήσεις για πολιτικό προσωπικό, λόγο των υπέρ αυξημένων αναγκών του τόπου έχουν αναβαθμιστεί. Φυσικά για να μην παρεξηγηθούμε, το είδος του ξενοκαρφίτη, έχει και αυτό παθογένειες παρόμοιες των τοπικών πολικών αρκούδων. Η επί της ουσίας λοιπόν επίθεση και υστερία, εκφράζεται ενάντια σε όσους προσπαθούν να εισάγουν καινοτομία και εν γένει διαφορετικές αντιλήψεις για τους τρόπους που μέχρι σήμερα διαχειριζόμασταν τα θέματα του νησιού.

Η κοινωνία δεν μπορεί να διαχωρίζεται σε γηγενείς και ξενοκαρφίτες. Η σύνθεση είναι η απάντηση στις πολικές αρκούδες, η διασταύρωση της κουλτούρας, δίνει προοπτική για την εισαγωγή ιδεών και λειτουργίας, ικανών να ανταποκριθούν στις αυξημένες ανάγκες του κοινού μας τόπου. Όσοι κατοικούμε και θρεφόμαστε από αυτό τον τόπο, υλικά και πνευματικά, έχουμε κάθε δικαίωμα να αντιλαμβανόμαστε την Αίγινα ως μάνα μας.

Leave a Comment